تحقیق تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان دوره ابتدایی شهر تهران|34017366

دانلود تحقیق با موضوع تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان دوره ابتدایی شهر تهران، در قالب word و در 120 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: 2- بيان مسأتحقیق تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان دوره ابتدایی شهر تهران|34017366|ohf275355|تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان,کودکان دوره ابتدایی,تأثیر دوره پیش دبستانی,پیشرفت تحصیلی کودکان,تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی,تحقیق دوره پیش دبستانی,مقاله دوره پیش دبستانی,تحقیق در مورد دوره پیش دبستانی

دانلود تحقیق با موضوع تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان دوره ابتدایی شهر تهران،

در قالب word و در 120 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول:

2- بيان مسأله

3- ضرورت و اهميت تحقق

4- اهداف تحقيق

5- تعريف اصطلاحات تحقيق

6- سؤالات تحقيق

7- تعاريف عملياتي

7- فرضيه تحقيق

8- متغيرها


فصل دوم: پيشينه مطالعاتي

9- تاريخچه آموزش در دوران كودكي در جهان

10- تاريخچه آموزش و پيش دبستاني در ايران

11- سير فرهنگ و تعليم و تربيت در اروپا

12- تعليم و تربيت از ديدگاه اسلام

13- مرور اجمالي بر آموزش پيش دبستاني در كشور هاي مختلف جهان

14- تأثير اشتغال مادران بر عملكرد كودكان پيش دبستاني


فصل سوم: روش تحقيق

16- مقدمه

17- جامعه آماری

18- نمونه آماری

19- روش جمع آوري اطلاعات

20- تجزيه و تحليل داده ها

21- آزمون T

22- ویژگی های توزیعای T استودنت

23- آزمون T مقایسه میانگین های مستقل


فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها

24- خلاصه نتايج آماري

25- جدول توضيع جدول فراواني درس فارسي

26- جدول توضيع فراواني درس رياضي

27- ليست نمرات پس آزمون درس املا

28- جدول توزيع فراواني درس املا


فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات

29- خلاصه و نتيجه گيري

30- محدوديت هاي تحقيق

31- توصيه ها براي تحقيقات بعدي

32- منابع



چکیده تحقیق:

این پژوهش تحت عنوان تأثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی کودکان دوره ابتدایی شهر تهران صورت گرفته است.

جامعه آماری شامل60 نفر، که انتخاب آن ها به صورت کاملاً تصادفی می باشد. با توجه به اینکه پژوهش های متعدد در مورد پیشرفت تحصیلی صورت گرفته، اما هنوز بسیاری از زوایای این امر مهم ناشناخته باقی مانده و کشور ما با وجود سرمایه گذاری ها و صرف هزینه های کلان، هنوز موفقیت های لازم را در این زمینه کسب نکرده است. این پژوهش در صدد است تا زاویه ای دیگر از این پدیده را روشن کند و مسئولین آموزشی را برای رسیدن به اهدافشان یاری نماید.

امروزه این نکته در زمینه تربیت مسلم است که متناسب بودن برنامه و محتوای آموزشی با مراحل تحول دانش آموزان باعث فهم مطالب و اجتناب از انباشن حافظه می گردد و یک ضرورت آموزشی محسوب می شود.

براین اساس پژوهش حاضر در صدد است تا ارتباط بین تأثیر پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی بین کسانی که دورۀ پیش دبستانی را طی نموده اند و آن هایی که از گذارن این دوره بی بهره بوده اند را روشن سازد.